czwartek, 4 września 2014

Tarta z malinami i jeżynami

Ostatni, wolny dzień wykorzystałam na pieczenie. Choć przyszło mi to bardzo ciężko (mój poziom lenistwa osiągnął najwyższy stopień), wyszłam z mieszkania na szybkie, inspirujące zakupy. Wychodząc bez konkretnego planu, wróciłam ze składnikami i pomysłem w głowie. 
Jeżeli nie przepadacie za zbyt słodkimi ciastami, ta tarta na pewno przypadnie Wam do gustu.



Składniki (śr. 24cm):
Ciasto
200g mąki
150g masła
2 łyżki ciemnego kakao
2 łyżki cukru
1 łyżeczka cukru wanilinowego
jajko

Farsz
330g jogurtu greckiego
łyżeczka cukru wanilinowego
100g cukru
2 jajka
koszyczek malin
koszyczek jeżyn





W misce lub na stolnicy ugniatamy składniki na ciasto, następnie rozwałkowujemy je i wykładamy nim formę. Spód lekko nakłuwamy widelcem i pozostawiamy na 1h w lodówce.

Na schłodzonym spodzie układamy umyte owoce, a następnie zalewamy masą z jogurtu, jajek oraz cukru.

Tartę pieczemy w rozgrzanym piekarniku do 180st C przez ok. 30-40 minut.


9 komentarzy:

  1. bardzo lubię tarty z leśnymi owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie i na pewno też tak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że Ci przeszedł ten leń, wygląda bosko!
    P.s. Chyba jest literówka w tytule ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznie :)
    ----
    http://takeittasty.blogspot.com
    http://facebook.com/takeittasty

    OdpowiedzUsuń