środa, 26 marca 2014

Dietetyczne rewolucje

Sama nie przestrzegam żadnej diety, czasem jednak zdarzy mi się zjeść coś zdrowego i ogromną przyjemność sprawia mi słuchanie tych, którzy w tym zakresie mają coś do powiedzenia. I choć od Dnia Kobiet minęło już sporo czasu, zdrowe jedzenie jest na tyle ważnym tematem, iż pomyślałam, że podzielę się z Wami zdjęciami z tego dnia, który spędziłam na dietetycznych rewolucjach z Oleofarm. Mam nadzieję, że zainspirują Was do wiosennych zmian w Waszym jadłospisie.


Spotkanie było wyjątkowo miłe, gdyż wreszcie miałam okazję spotkać się z Kasią, której nie widziała od roku! Na początku spotkania wraz z innymi blogerkami wysłuchaliśmy krótkiego wykładu, posmakowałyśmy przeróżnych zdrowych soków, aż wreszcie nadeszła najprzyjemniejsza część, czyli przyrządzanie past i sałatek. Każda z nas mając do wyboru ogromną ilość składników przyrządziła swoją wersję dietetycznego dania.

Ja przyszykowałam sałatkę z rukolą, roszponką, płatkami migdałów, suszonymi pomidorami, solonymi pestkami dyni, mozzarellą i sosem miodowo-musztardowym, całość skropiłam olejem dyniowym.



Dziewczyny stworzyły wiele pomysłowych sałatek i past, każda z nas przy ich przyrządzaniu świetnie się bawiła, jednak najprzyjemniej było zasiąść do stołu i skosztować tego co powstało.

Ponieważ pierwsze dni wiosny już za nami, na straganach robi się kolorowo od warzyw i owoców serdecznie Was zachęcam do własnych eksperymentów, sami się przekonajcie ile frajdy może dać komponowanie prostych sałatek czy past! 



Dziękuję organizatorom za miłe i inspirujące spotkanie!

2 komentarze:

  1. Ale pysznie prezentują się te wszystkie sałatki :D Oleofarm to świetna marka i ich produkty to jedne z najlepszych moim zdaniem, samo zdrowie. Na stałe zagościły w mojej kuchni :))

    OdpowiedzUsuń
  2. sałatki, surówki :D moja bajka :D
    to i arbuz :D

    OdpowiedzUsuń