niedziela, 18 listopada 2012

Prościutkie kokosanki

Jak przyjemne dowiedzieć się, że jedne z ulubionych ciastek są tak banalnie proste!! :)
Przepis znalazłam u Emci i jestem jej strasznie za niego wdzięczna!!
Jest strasznie prosty i myślę, że każdy da sobie z nim radę.


Składniki (ok.16szt.)
200g kokosu
30g miękkiego masła
1/2 szklanki cukru pudru
jajko






Wszystkie składniki wrzucamy do miski i zagniatamy. 
Kiedy kokos się lepi, formujemy stożki i układamy na blaszce.

Rozgrzewamy piekarnik do 140st C (z termoobiegiem).

Wkładamy kokosanki i pieczemy ok. 20-25 minut.

Delektujemy się!



Prawda, że proste? :)

19 komentarzy:

  1. Taki niebieski zestaw do kokosanek nadaje się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. a przy tym wyglądają prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kokosanki! Przyznaję, że z tak prostym przepisem jeszcze się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham kokosaneczki:)
    pyszny przepis:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Za kokosankami nie przepadam, ale kiedyś robiłam w domu i faktycznie - są prościutkie, a zachwycają kokosowych łasuchów :) Zapakowałaś je do tego ślicznego pudełka ;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! pudełeczko tylko pozowało :) Jest w nim zupełnie co innego, powiedziałabym dziecięca zabawka, która ostatnimi czasy sprawiła mi masę przyjemności! Niedługo zobaczysz co trzymam w środku :)

      Usuń
  6. ale one mają fajny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie śliczne! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham kokosanki :) Twoje wyglądają bardzo zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie się poczęstuję tym kokosowym cudeńkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale kuszą, wyglądają pięknie i pysznie

    OdpowiedzUsuń
  11. super! ja też bardzo lubię kokosanki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wglądają przepyszni, ja natomiast swojego czasu bardzo często robiłem Rafaello ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. smakowite i ślicznie wyglądają na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszne i proste, czyli idealne :)
    I genialnie wyglądają w wersji domowej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszne ciasteczka, dobry przepis.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszły genialnie, zamiast stożków formowałam kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń