wtorek, 20 listopada 2012

Ciastka otrębowe

Dziś ciastka, które głównie przygotowałam na potrzebę kolejnego postu, który ma być na temat pakowania słodkich prezentów.


Składniki (25szt.)
100g mąki pszennej
80g otrębów pszennych
85g miękkiego masła
60g cukru trzcinowego
jajko







Ucieramy cukier z masłem, następnie dodajemy jajko i ucieramy dalej, aż składniki się połączą. Do składników wsypujemy mąkę i otręby i ugniatamy ciasto dłonią, aż uzyskamy otrębową kule.

Z kuli tworzymy małe kuleczki i układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. lekko rozgniatamy palcami i poprawiamy boki by ciastka zachowały okrągły kształt.

Rozgrzewamy piekarnik do 180stC. Pieczemy przez ok.15 minut.

No i mała foto zapowiedź posta o pakowaniu.

11 komentarzy:

  1. uwielbiam wypieki z otrębami:) zdrowo i pysznie!
    ale je pięknie zapakowałaś:D

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko kilka składników, a taki fajny efekt:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają trochę jak takie małe kotleciki ;) miły prezent na mikołajki dla kogoś bliskiego :) taka mała rzecz, a myślę, że może naprawdę ucieszyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na post o pakowaniu :)
    Wiadomość dotarła, do jutra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Postanowiłam nominować Cię do "Liebster Blog Award" :) więcej szczegółów u mnie na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się cieszę, dziękuję za tak miłą nominację :)

      Usuń
  6. Alez pieknie wygladaja! Czekam na post o pakowaniu slodkosci!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam otrębowe! jestem bardzo ciekawa kolejnego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają jak kotlety mielone :)

    OdpowiedzUsuń