wtorek, 4 września 2012

Serniczki Oreo

To chyba moje pierwsze spotkanie z Oreo. Postanowiłam zrobić mini serniczki, a pomysł zaczerpnęłam z slimmingeats. Trochę pozmieniałam, i wyszły pyszne serniczki.



Składniki (18 małych serniczków)
Masa
400g zmielonego twarogu
2 jajka
1/4 szklanki cukru
łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżeczki cukru waniliowego
2 ciastka oreo

Dodatkowo 18 ciastek oreo (pół na spód, pół na wierzch)









Twaróg łączymy z cukrem i jajkami, miksujemy aż do uzyskania gładkiej masy. Dodajemy cukier waniliowy i proszek do pieczenia i miksujemy jeszcze przez chwilę. Ciastka oreo wsadzamy do woreczka strunowego ( czy jakiegokolwiek), szczelnie zamykamy i wałkujemy, tak by uzyskać okruszki. Zgniecione ciastka wrzucamy do masy i mieszamy.

Rozgrzewamy piekarnik do 140st C.

Wkładamy papilotki do formy na muffiny, na spód układamy polowe ciastka oreo (ładną stroną ciastka w dół) a na ciastko nakładamy jedną łyżkę masy. (ja miałam dosyć płytkie papilotki, więc może się okazać, że Wy będziecie musieli włożyć więcej masy i wyjdzie mniej serniczków). 

Tak przygotowane serniczki wkładamy do pieca na 25 minut. 

Kiedy są gotowe, czekamy aż ostygną, na wierch kładziemy drugą polówkę ciastka.


Dziś z rana wyruszam w góry, wracam do Was w czwartek. 
Tym razem zadbałam by posty się pojawiały podczas mojej nieobecności.

Odwiedzanie Was nadrobię po powrocie!

19 komentarzy:

  1. Wiesz, nie lubię Oreo, ale do tych serniczków chyba nie trzeba byłoby mnie przekonywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kiedyś myślała o zrobieniu tych serniczków, nawet kupiłam paczkę ciasteczek! Niestety ciasteczka zniknęły szybciej niż mogłam przypuszczać i z serniczków nici... :P
    Pychoty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł :) Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne! Często robię takie serniczki, gdy zostanie mi trochę sera mielonego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) Ja zawsze miałem problem z tym, żeby rozdzielić te dwa ciastka w całości, zawsze mi się pokruszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyciłaś mnie tymi serniczkami, piękne i na pewno bosko smakują !

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko :O Za każdym razem coś nowego i zaskakującego. Podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanej wyprawy, serniczki super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mojego żołądka oreo nie zdobyły, mimo ostrej akcji marketingowej oraz "występie" w ukochanym serialu czyli w seksie w wielkim mieście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie posmakowały, ale numerem jeden nigdy się nie staną :)

      Usuń
  10. za to oreo kradnę wszystkie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cuda robisz z tymi muffinkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale swietne te serniczki :)
    pysznie wygladaja - a i przepis nie skomplikowany :))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń