czwartek, 27 września 2012

Prezenty za głosy :) drugi etap kuchnia 24/7

Wczoraj dowiedziałam się, że udało mi się zakwalifikować do drugiego etapu kuchnia 24/7.

Teraz potrzebuję Waszych głosów, bardzo mi zależy by do końca konkursu utrzymać się w pierwszej 10 !
Głosy oddajemy do 17 października!
Jeśli więc podoba Wam się moje menu - 'Sposób na udany dzień!' to zapraszam do zagłosowania.
Każdy z Was może oddać głos na dowolną liczbę moich przepisów.

Za każdy głos bardzo dziękuję! :)

W pasku po prawej dodałam obrazek przekierowujący do aplikacji.


Pierwsze 15 000 osób, które zagłosuje dostanie upominek od Winiary.
Upominki nie są byle jakie, więc warto!

17 komentarzy:

  1. jeszcze raz: trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też trzymam kciuki całą rodzinką zagłosowaliśmy na twoje przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję Tobie i całej rodzince!!! :)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki :)) Już zagłosowane :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosowałam na ciebie Kochana! :) nawet na wszystkie przepisy

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki i z tego powodu kubek z kawą muszę trzymać dwoma rękami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Głosować można tylko na fejsie? Bo boczne linki na Twoim blogu są nieaktywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głosowanie jest na fejsie, jak klikasz w obrazek w prawym pasku to Cię nie przekierowuje ? No nic zaraz dodam link jeszcze :)

      Usuń