niedziela, 16 września 2012

Co wybrałam i co dostałam.

Ponad miesiąc temu pisałam o mojej wygranej w konkursie organizowanym przez przy stole. Otrzymałam kartę prezentową do zrealizowania w Fabryce Form.



Około dwa tygodnie temu złożyłam zamówienie i wreszcie się go doczekałam! :) 
Ponieważ termin realizacji zamówienia się trochę opóźnił dostałam drobny upominek od sklepu.





Pierwszą rzeczą która wybrałam, a o której marzyłam od dawna jest zestaw do robienia makaroników!
Nad zakupem myślałam już od dłuższego czasu, jednak cena mnie odstraszała. Zestaw zawiera silikonową tackę do pieczenia ze specjalnie wyprofilowanymi kółeczkami, książeczkę z przepisami oraz to z czego ciesze się najbardziej - narzędzie do dekorowania Deco Pen z 6 końcówkami (Adios! mój beznadziejny rękawie cukierniczy. Choć przyznam, że po warsztatach które wczoraj opisałam zastanawiam się nad kupnem jednorazowych rękawów). Lekue 159zł.


W patyczkach do przekąsek zakochałam się od razu. To jedna z tych rzeczy na które popatrzyłam i od razu wiedziałam jak je wykorzystam :) Koziol 30zł.


Pędzelek silikonowy, którego od dawna brakowało w moim wyposażeniu, a cały czas na niego skąpiłam. Lekue 19zł


No i prezent od FF za długi czas realizacji zamówienia. Pojemnik w rozmiarze XXS. Koziol 18zł.





Dziękuję jeszcze raz za ten wspaniały konkurs i realizację moich 'małych' kuchennych marzeń.
Wniosek jest jeden, warto brać udział w konkursach :)

28 komentarzy:

  1. och, jakie piękne podarki! gratuluję ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne. :) Chyba od razu ma się większy zapał do pieczenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że z zestawu do makaroników będziesz tak samo zadowolona jak i ja :)
    Patyczki do przekąsek są świetne! Bardzo lubię firmę, która je produkuje.

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty - też bym się w nich zakochała:) Gratulacje i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! A ten zestaw do makaroników jest przeboski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś sobie wspaniałe nagrody. Gratuluję i życzę przyjemnego użytkowania :) Swoją drogą FF bardzo ładnie się zachowała. Kiedyś kupowałam w podobnym sklepie kilka rzeczy, dostałam przesyłkę z opóźnieniem, a rekompensatą za opóźnienie było 5 maczków cukierniczych :) Nie, nie 5 paczek, 5 pojedynczych maczków :) Oczywiście zapakowanych w małą torebeczkę hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, ładnie się zachowali. A 5 maczków cukierniczych to totalna przesada! :)

      Usuń
  7. Świetne nagrody :) Ja na razie daję radę ze zwykłym kuchennym pędzelkiem, takim z włosiem :p Czekam na realizację przepisów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Makaroniki powstały w zasadzie od razu po przyjściu przesyłki. Niestety nie nadawały się do opublikowania... Wydaję mi się, że była to kwestia zbyt gęstej masy. Ale zanim wypowiem się o sprzęcie, mam zamiar przetestować go jeszcze raz. Mam nadzieję, że nie będziecie musieli długo czekać na porcję makaroników :)

      Usuń
  9. jakiez pieknosci! gratuluje serdecznie ;P zacny upominek

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super rzeczy sobie zakupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To teraz tylko czekać, aż na Twoim blogu pojawią się pyszne, kolorowe makaroniki :) czekam z niecierpliwością :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, by pojawiły się jak najszybciej :)

      Usuń
  12. Wspaniałe, piękne i praktyczne rzeczy sobie wybralaś! Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka silikonowa tacka tez by mi się przydała bo resztę już mam. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, gratuluję! Jestem bardzo, bardzo ciekawa, jak wyjdą makaroniki z tymi profesjonalnymi sprzętami! Czekam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze podejście było bardzo nie udane :) Ale myślę, że odrobinkę się nauczyłam i kolejne będzie lepsze.

      Usuń
  16. gratuluję!!!! też bym chętnie dostała taką formę do makaroników.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz wszystkim dziękuję za gratulację ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny jest ten zestaw do makaroników :) No to teraz czekam na makaroniki :)

    OdpowiedzUsuń