piątek, 10 sierpnia 2012

Moja letnia stylizacja stołu nagrodzona! :)

Własnie kilka minut temu przeczytałam tą wspaniałą wiadomość na blogu przystole!!! 
Udało mi się dostać nagrodę za moją stylizację, tak więc chciałam ją Wam zaprezentować w pełnej okazałości - tym bardziej, że dziś nie przygotowałam nic jadalnego ;) :)

Do stylizacji wykorzystałam:
-pasiasty materiał (jak dobrze, że moja mama kiedyś szyła!)
-koronkową wstążeczkę znalezioną w domu
-granatową i zieloną wstążeczkę, którymi przyozdobiłam moje ukochane świeczniki
-kwiaty rosnące przed blokiem (tak naprawdę to chyba chwasty, ale były urocze!)
-serwetki (Ikea)
-zwykłe słomki przecięte na pół
-naczynia: talerzyki, kokilki, szklanki i dzbanek (Ikea)





No i zdjęcie konkursowe :)

W sobotę z rana ruszam wypoczywać. 

Nie wiem jeszcze czy będę miała możliwość blogowania i gotowania, ale jeśli będzie taka szansa to postaram się pozostawiać na blogu coś dla Was :)


26 komentarzy:

  1. No super stylizacja! Gratuluję wygranej:) Musiałabym się ogarnąć w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Fajna stylizacja, taka nieprzesadzona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, piękna. :) Z wielką chęcią zjadłabym coś przy tak nakrytym stole.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu piękna!

    Udanego wypoczynku,
    Edith

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!! Miło tak zostać wyróżnionym. Ja też wybywam w końcu na urlop, więc życzę Ci udanego wypoczynku i 'do zobaczenia'.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne!
    Ale że jestem taką zołzą jaką jestem i że jest tylko kilka rzeczy które mnie wyprowadzają z równowagi (a niestety to na Twoim zdjęciu zauważyłam) to muszę Ci zwrócić uwagę - nie wyprasowałaś dokładnie obrusu! Jak mogłaś?! (wiem, wredna pinda ze mnie)
    To co teraz powiem nie jest żadnym pocieszeniem ale i tak bym Cie zatrudniła jako stylistkę mojego stołu - ja bym prasowała a Ty byś układała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak niestety muszę Ci przyznać rację! Niestety do żelazka mam dwie lewe ręce i unikam go jak ognia :) I tak jestem zadowolona, że starałam się wyprasować :)

      Usuń
  7. Kurca fuks ale pięknie, zazdroszę a nawet zazdraszczam. Umnie na stole leżą tylko bambusowe maty i to tylko przez chwilkę ekh.... Ale już za kilka lat, jak Dziobaki podrosną też będę pięknie ubierać stół a co! Dzięki za inspirację, pozdrawiam kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwycięstwa:) stół nakryty prosto, ale elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna aranżacja! serdecznie gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. jak pieknie! nagroda w pelni zasluzona! :) brawo! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna aranżacja, nic dziwnego że wygrała. Gratulacje! :))) i udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna stylizacja. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, rewelacyjna ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ala, jesteś najlepsza :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej. Według mnie zasłużyłaś, a jakże:-D

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie:) zasłużone gratulacje:D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna stylizacja!
    oTagowałam Cię koleżanko:)
    http://wszystkiego-dobrego.blogspot.it/2012/08/saltine-cracker-toffee-i-znikam.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, a następnym razem wpadasz do mnie i stroisz mi stół ;-D



    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń