poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Kurs pieczenia cupcake'ów na grouponie - Gliwice

Właśnie siostra przekazała mi tą informację i postanowiłam jak najszybciej sprawdzić co i jak no i podzielić się nią z Wami! :)

Nigdy jeszcze nie byłam na żadnych warsztatach, dlatego tym bardziej ucieszyłam się, że wreszcie coś się dzieje w moim mieście!


Warsztaty organizowane są przez good cake trwa ok. 3-4 godziny.
 Fakt trzeba zapłacić, ale 49zł to nie majątek (z tego co patrzyłam na stronie regularna cena to 150zł) :) A może wy się też wybieracie?


Tu znajdziecie
-kupon zniżkowy na grouponie w zakładce Gliwice.

Ja wstępnie zapisałam się na 12 września :)

13 komentarzy:

  1. u mnie w mieście by się coś takiego mogło odbyć:) zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. marzy mi sie taki kurs!! :) musze poszukac, moze sa w Krakowie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw pomyślałam, że to Manufaktura Cupcakes organizuje. Swoją drogą, nie miałabyś może ochoty wybrać się do nich w przyszłym tygodniu? Bo zamierzam się przejść, żeby zrobić krótką relację i skosztować. Problem jest taki, że mam mega pozawalane weekendy albo L. ma i najbardziej pasowałoby mi się wybrać w tygodniu (kiedy L. pracuje), więc szukam kogoś, kto przeszedłby się ze mną :)

    A Good Cake to prowadzi żona mojego znajomego z kościoła :) I ciacha, które rozstawia po kawiarniach w Gliwicach są dobre, ale ja jednak wolę bardziej polskie smaki.
    Nad kursem pomyślę (swoją drogą dzięki za info), bo nie wiem jak będę stała z kasą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie się wybiorę w przyszłym tygodniu do Manufaktury. W ogóle nie wiedziałam, że u nas coś takiego jest i w internecie nie wiele znalazłam informacji na ten temat :)

      Usuń
  4. Gliwice? Hej, byłam tam wiele razy :D Chciałabym pójść na taki kurs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na kursie pieczenie cupcakes jakiś miesiąc temu :) Świetna sprawa! Też znalazłam ich ofertę na grouponie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Głodomorku,

    z ogromną przyjemnością poszłabym na taki kurs gdyby tylko odbywał się gdzieś bliżej mnie.
    Mam nadzieję, że i w W-wie się coś znajdzie :)

    Z serdecznymi pozdrowieniami,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Właśnie zakupiłam kupon, serdecznie dziękuję za info:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Nie ma za co! Daj znać kiedy planujesz się wybrać na kurs :)

      Usuń
  8. ha, ha, ha. Ustka i jakikolwiek warsztaty kulinarne - dobry żart ;] zazdroszczę! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu do niedawna powiedziałabym to samo o moim mieście :) A tu taka niespodzianka :)

      Usuń
  9. Ooooo ale bym poszła z Tobą... surtsey

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałabym się z wielką chęcią, ale niestety brak mi czasu ;-(



    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń