poniedziałek, 30 lipca 2012

Nowi mieszkańcy kuchni

Nigdy o tym nie pisałam na blogu, ale nie przepadam za home & you.
 I nie stało się tak od razu, bo na początku podobała mi się w nim co druga rzecz. Kiedy jednak przez pół roku miałam szansę przyglądać się z naprawdę bardzo bliska, każdej z rzeczy - mój zachwyt minął. 
Mimo to co jakiś czas zaglądam na ich stronę i stale kontroluję, czy nie pojawiło się coś nowego.

Przy ostatniej wizycie na portalu, zakochałam się w blaszanych pudełkach z retro nadrukami, ale także ścierkach i fartuszku. Postanowiłam się wybrać na zakupy, by zobaczyć czy produkty z internetu są tak samo ładne w rzeczywistości :).

Zdziwiłabym się, gdyby wszystko okazało się wspaniałe i cudowne, na szczęście jednak nie wyszłam ze sklepu bez charakterystycznej papierowej torebki. 

Co w niej miałam? Sami zobaczcie :)

Pudełko - średnica 12,5cm wysokość 7,5cm - cena 15zł
Myślę, że idealnie nada się na małą porcję ciastek :) Były dostępne jeszcze dwa większe z innymi nadrukami.



Ścierka kuchenna 50x70cm - cena 11zł




20 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pudełeczko :) Uwielbiam kupować akcesoria kuchenne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pudełko! chyba się zbiorę i za chwilę pojadę po swoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja zastanawiam się czy nie kupić by jeszcze jednego, ale trochę większego - miało śliczny nadruk c muffiną :)

      Usuń
  3. Fajne te pudelka, szkoda ze wczesniej nie wiedzialam bo tez bym sobie kupila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głodomorku,

    doskonale Cię rozumiem. Ja do tego sklepu też czasami zaglądam, ale chyba jeszcze nic tam nigdy nie kupiłam! Bo jak mi się coś bardzo podoba, to cena mnie powala na kolana... Ale Twoja ściereczka bardzo mi się podoba, bo ładna i w dobrej cenie:)

    Miłego poniedziałku,
    Edith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak racja, ceny w tym sklepie bywają zabójcze, a często produkty nie są warte ani połowy ceny z metki. Niestety :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne zakupy :) Ja jestem fanką h&y, mogłabym tam wydać majątek, dlatego staram się zaglądać jak najrzadziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam w niektórych sklepach, ale wydanie majątku nie powstrzymuje mnie przed zaglądnięciem do tych ulubionych ;)

      Usuń
  6. A u mnie jest zabawnie - podoba mi się wiele rzeczy z tego sklepu, jednakże kiedy przychodzi do kupna, zawsze uznaję, że to mi się jednak aż tak bardzo nie podoba, i rezygnuję. Niemniej, te pudełeczka są bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw, chętnie bym przygarnęła to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam słabość do takich ładnych dupereli ale zawsze powstrzymuje się przed zakupem myślami "znajdę ładniejsze i co wtedy?" :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie akcesoria z charakterem, tylko jakbym zaczęła to wszystko kupować, to pewnie za raz bym zbankrutowała. DObra chyba lecę i kupię sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha :D Jakbym miała w swojej mieścince home&you to też bym poleciała i kupiła. Śliczne akcesoria. Zaglądam do tego sklepu sporadycznie, zawsze coś można wygrzebać jak się nie ma pomysłu na prezent. Szkopuł w tym, że na prezent dla kobiety prawie zawsze ma się pomysł, gorzej z tymi facetami;p

    OdpowiedzUsuń
  11. love it! uwielbiam takie klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jednak lubię home&you. Bardziej niż Dukę na przykład. Może przez bardziej przystępne ceny;) Zawsze lubię odwiedzać ten sklep i oglądać pomysłowe gadżety. Kubeczki, tace, talerzyki, i inne cudeńka. Najczęściej tylko oglądam, bo gdybym kupowała wszystko co tam mi się spodobało to zagraciłabym i kuchnię i całe mieszkanie ;-). A Twoje zdobycze cudne. Bardzo mi się podobają. A pudełko do ciastek wydaje się całkiem spore. Zmieści się tak sporo pysznych słodkości hihihihi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełeczko jest cudne, też koniecznie muszę się do nich wybrać. Obiecałam sobie przystopować z kupowaniem gadżetów do kuchni, ale jakoś nie idzie mi dotrzymanie tego postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne do prezentu! Idę zobaczyć ,czy u mnie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudełeczko fajne, ale ściereczka to zdecydowanie mój typ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię pierdołki kuchenne w stylu retro ;) mają swój urok i kuchni nadają charakteru.

    OdpowiedzUsuń