niedziela, 24 czerwca 2012

Koktajl z bananem i musem z truskawek

Kiedy słońce niemiłosiernie praży, ciepły obiad odpada (no chyba, że jestem okropnie głodna). 

Ponieważ kilka dni temu dostałam w prezencie blender z zamykanym pojemnikiem, mam ogromne chęci by w kółko go testować. Dziś upał sprawił mi ogromną przyjemność, bo zamiast jeść wymyślne dania, wystarczył mi koktajl, dzięki czemu mogłam uruchomić moją maszynę!



Składniki (1 porcja):
banan
szklanka mleka
odrobinę rodzynek
sok z cytryny (aby nam koktajl od razu nie ciemniał - mnie i tak pociemniał ;) )
kilka truskawek


Do blendera wlewamy szklankę mleka i wrzucamy obranego ze skórki i połamanego na części banana. Do tego dodajemy rodzynki i miksujemy! Gdy wszystko się ładnie zmiksuje, dodajemy odrobinę skoku z cytryny i mieszamy.

Do pojemnika bez przykrycia wrzucamy umyte truskawki i miksujemy na mus.

Wlewamy koktajl bananowy do szklanki, a na wierch łyżeczką nakładamy mus z truskawek.



Mnie koktajl bardzo smakował, tato też się skusił, ale chyba mu za bardzo nie podszedł bo dokładki nie chciał :) 
Mimo wszystko polecam wielbicielom bananów i niekoniecznie słodkich, ale za to pożywnych koktajli!

Jutro zaprezentuję Wam czekoladki, które zrobiłam na Dzień Ojca. Początkowo myślałam, że ich nie zrobię, ale kiedy robiłam je ostatnim razem wiele z Was pisało, że są dobrym pomysłem na to święto.
Zrobiłam więc specjalną wersję dla mojego taty :)

6 komentarzy:

  1. ja mam blender ręczny xd ale też dostałam w prezencie, zaledwie tydzień temu. świetna sprawa - ułatwia życie.
    pyszny koktajl! lubię takie orzeźwiające i pożywne.

    OdpowiedzUsuń
  2. z takimi koktajlami kojarza mi sie wakacje, cieplutkie sloneczko i zimny koktajl poprosze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki koktajl to wspaniała propozycja na lekką kolację na przykład. Pyszności :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmmm nie ma to jak chłodny koktajl na upalne dni!

    OdpowiedzUsuń
  5. robię tak od czasu do czasu w czerwcu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie wygląda, na pewno bardzo smaczny :D

    OdpowiedzUsuń